۵ پاسخ

اره منم زدم تپش قلب و تنگی نفس و گر گرفتگی

الان دیر نیس زدی؟

منم زدم عزیزم طبیعیه نینی هم تکوناش کم میشه

سلام ببخشید عزیزم همه خانما باید آمپول ریه بزنن ؟

آره منم داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم ۱۲ ماهگی