خانما احساس نفس تنگی دارم چه کنم ؟

۶ پاسخ

من تنگی نفس داشتم به دکترم گفتم گفت بخاطر کن خونیته قرصهاتو دوتا میخوری گفتم نه یه هفته خوردم خیلی بهتر شدم

حجم‌ریه کم شده

اگه فشارت بالا نباشه و قند نداشته باشی بنظرم طبیعیه

عزیزم کم خونی ک نداری؟
اگه نداری ک فک کنم چیز طبیعی باشه چون دیگه آخرای بارداریه نینی هم سنگین شده

حجم غذا تو کم‌ کن دفعات شو بیشتر کن داخل چهار وعده اصلا بخور
وقتی هم خوردی سریع دراز نکش صبر کن نیم ساعت ی ساعت بگذره
برو تو هوای آزاد نفس بکش بهتر میشی

من موقعه خواب دارم اونم وقتی پهلو چپ دراز میکشم🥲 سمت راست ک دراز میکشم تازه نفسم یکم بالا میاد میتونم بخوابم🥺

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی