من تنگی نفس داشتم به دکترم گفتم گفت بخاطر کن خونیته قرصهاتو دوتا میخوری گفتم نه یه هفته خوردم خیلی بهتر شدم
حجمریه کم شده
اگه فشارت بالا نباشه و قند نداشته باشی بنظرم طبیعیه
عزیزم کم خونی ک نداری؟
اگه نداری ک فک کنم چیز طبیعی باشه چون دیگه آخرای بارداریه نینی هم سنگین شده
حجم غذا تو کم کن دفعات شو بیشتر کن داخل چهار وعده اصلا بخور
وقتی هم خوردی سریع دراز نکش صبر کن نیم ساعت ی ساعت بگذره
برو تو هوای آزاد نفس بکش بهتر میشی
من موقعه خواب دارم اونم وقتی پهلو چپ دراز میکشم🥲 سمت راست ک دراز میکشم تازه نفسم یکم بالا میاد میتونم بخوابم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.