من نمیدونم چیا بخورم شیز میدم چیا نخورم

۸ پاسخ

سردی جات نخور مثلا کاهو خیار گوجه لبنیات نخور ( اینا کلن نفاخ هستن)
آبگوشت آجیل خورشت و مرغ و گوشت تا میتونی بخور شیرت رو زیاد می‌کنه
میوه جات هم بخور تا میتونی مایعات بخور آبمیوه آب چای و خرما

اگه میخوای شیرت خیلی خوب بشه روزی ۱ لیوان اب کله پاچه بخور ضبحانه ها خامه بخور

پیاز و سبزی خوردن و سیر نخور شیر بدمزه میکنه

دوتا از شیر افزاها تو تایپیکم نوشتم

در صورتی که حساسیت به پروتیین گاوی نداره همه چی بخور حبوبات هم نفخشون رو بگیر بخور. پیاز و سیر هم میگن شیر بو میگیره بچه نمیخوره، شما نخور
آب هویج، ماکارونی سالاد کاهو،عدسی، آبگوشت، خورشت، شیر، اینا همش شیرت رو زیاد میکنه

نفخ تمام حبوباتی ک میخوری رو حتمااااا بگیر شب قبل بزار تو آب چند سری آبشو عوض کن یعنی چیزایی ک میگم رعایت کنی و بعد هر شیر دهی آروغ بچتو بگیری بچت هیچ موقع دل درد نمیگیره و شب ها اذیتت نمیکنه

ابگوشت. بدون نخود.

چیزای ابکی و چیزای گرم بخور عزیزم که شیریتت بیشتر کنه

سوال های مرتبط