۱۳ پاسخ

انجیر خشک و تو اب خیس کن آبش و با شیرش قاطی کن بخوره یا انجیرش هم بخوره عالیه

بهتر دارو ندی تنبلی روده میاره تو وعده غذایی روغن زیتون بریز و به ناف بزن

الو بخارا

شربت PEG 40%
قطرهPROKIDروزی ۵ قطره این دوتا عالیه

فقط پیدرولاکس

ولی یه چیزی بگم دختر من ۱هفته بعد از زایمانم با یبوست شدید مواجه شد تا ۲۰روز پیش هزار تا متخصص بردم همش دارو دارو دارو.چقدر براش ازمایش نوشتن خون گرفتن تست حساسیت گرفتن ولی مشخص نشد فقط میگفتن که پیدرولاکس رو مداوم بده.ولی به محض قطع کامل شیر یبوستش برطرف شد

از بدو تولد انزیم میدن و ۶مته به بعد پیدرپلاکس رو به عنوان یه داروی سرشار از فیبر و بدون عارضه تجویز میکنن

لاکتولوز میدم

فقط روغن زیتون، و اب الوبخارا خیس خورده

من یکماه پیش که دخترمو میخواستم از پوشک بگیرم یبوست شدید گرفت طوری که فقط جیغ میزد و گریه میکرد میگفت میسوزه بردم دکتر این دوتا دارو رو داد و گفت الان واسه از پوشک گرفتن زوده چون میترسه پی پی کنه نگه میداره سفت میشه یبوست میگیره

ترنجبین هم خوبه

شربت پیدرولاکس و شیاف

من ثنا گل میدم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۲ سالگی