برای عفونت و خارش واژن چه دارویی خوبه؟

۶ پاسخ

مترونیدازل و پماد کلوتریمازول

پماد کلوبتازول خارجی
قرص فلوکونازول

عزیزم برو دکتر ک اول تشخیص بده قارچیه یا باکتری طبق اون دارو بده سرخود انتی بیوتیک مصرف کنی بدترمیشی

پماد کلوتریمازول استفاده کن داخلی

خارش پماد ان ان عفونت هم کپسول لاکتوفم شبی یک عدد

باید بری دکتر ببین چه نوع عفونتی داری
سرازخود که نمیشه خورد
اما معمولا قرص مترونیدازول

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی