خانوما کسی اینجا دندون بچشو بدون بیهوشی درست نکرده؟؟؟

۷ پاسخ

ببین بدون بیهوشی می‌ترسه و ممکنه تا همیشه هم از دندون پزشکی بترسه هم ی فوبیا بشه براش بازم تحقیق کن اگه میشه با بیهوشی انجام بده

دکتر گفت علتش چیه؟

بچه منم پوسیده چارتا بالاش گف با بی هوشی
بدون بیهوشی هم اگر وایسته میشه
ولی بچه تا ببریش میخاد هوار کنه و دست و پا میزنه اصلا ممکن نیس خیلی اذیت میشه
من میخام صبز کنم یکم بزرگ تر شه بعد درست کنم ن ب خاطر هزینه بخاطر اینکه الان میترسم بیهوشش کنن

والله دکتر بما گفت بچه ی خودم باشه تو این سن این کارو نمیکنم
و بما پیشنهاد داد از کرم توس موس استفاده کنیم
گرون هست اما فعلا که خواهرزاده ام ۵ سالشه جواب بوده
الان ۳ ۴ ساله داره استفاده میکنه

وای قلبش از ترس وامیسه خدا نکرده.
فک‌کن دست و پا و سرتو بگیرن یکی‌تو‌ دهنت دست کنه .اون که نمیدونه دکتره یارو

من پسرم بزرگتر بود بدون بیهوشی دکتر قبول کرد پنج سالش بود

اصلا نمیشه
بچه تو این سن باید بیهوش بشه
چی شده دندونش

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۲ سالگی