من کلا یک کیلو اضاف کردم سرااین بارداری انگار لاغرترم شدم اشتهامم خیلی خوبه آ ولی خودم وزن نگرفتم حتما هرچی میخورم نی نی وزن میگیره
۲ کیلو از ۴ ماه به بعد
فعلا تا ۲۲ هفته صفر کیلو فقط همون اول ۷ کیلو کم کردم الان همون عدد موندم
من ۷نیم اضاف کردم🤣
💙 بچها یسری 👈 بادی های رکابی👉
یسری 🌱 ایراد های کوچیک🌱
دارن که تو چاپ اتفاق افتاده
واسه همین ❤️ قیمت خرید❤️ میدم
عکسها و سایز هاشون میذارم هر
کسی خواست میتونید پیام بدید و خرید کنید
ایدی کانال روبیکا
@Nini_heed1
شماره روبیکا جهت عضویت کانال 09019615923
تا الان اضافه نکردم
من تا الان ۹ کیلو،۴۵ بودم شدم ۵۴😅😅😅 ولی اصن معلوم نمیکنه شکمم هم ندارم یه ذره هس
من تا الان ۳ کیلو
دکتر من گفت از ۲۰هفته به بعد ماهانه نهایت ۲کیلو نرماله
من تاالان نه تنها اضافه نکردم بلکه۷کیلو کم کردم😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.