چرا دعوا کنه دکتر نوزاد بوده زردی گرفته دیگه مگه تقصیر پدر مادرش بوده
زیر ۱۰ نیاز به دستگاه نداره
خیلی بالاعه زیر ده نیاز به دستگاه نداره بالای پانزده هم خطر نامه باید بستری بشه بالای ۲۰ باید خون بچه عوض بشه
من دخترم موقع زایمان زردی داشت سه روز تو دستگاه خوابید البته بعد دوروز مرخص شدن از بیمارستان وقتی رفتم آزمایش خون بده گفتن زردی داره بستری شد حالا عددشو اون موقع یادم نمیاد ۱۴سال پیش بود بعدازمرخص شدن بازهم زرد بود وبی اشتها که رفتم یه بیمارستان دیگه کلی منو ترسونون باید رضایت بدی ببریش اگه بستری نشه دورازجونش فلج مغزی میشه خلاصه رضایت دادم وبردمش پیش دکتر خودش که گفت اصلا ربطی نداره فقط تا۵روز اول نوزاد خطرناکه اگه دستگاه نره که نوزاد شما ۳روز دستگاه خوابیده بعداون هرچقدربالابره خطرناک نیست شیرخشک بدی سریعتر دفع میشه که همونطورم شد این تجربه من از زردی بچست
اوههههه خیلی بالاس باید زیر ۱۰ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.