من یه بار خوردم چربی ندارم ولی حالت خفگی داشتم بعدش نمیدونم چرا
میگن که چسبندگی میاره
سیرابی بخور برای تهوعم خوبه
نه فکر نکنم منم دو بار تا الان خوردم
اکر فشار بالا داری شب نخور
نه بخور ولی کم بخور
چ ایرادی خیلی ام خاصیت داره
من تا الان دوبار خوردم. کم بخور گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.