احتمالش هست عزیزم
چون حدودا ۳۶ ساعت بعد از امپول تخمک ازاد میشه و ۲۴ ساعت زنده ست و اماده ی لقاحه
اره هست. حتی قبل ازادسازی اقدام میکردی هم احتمالش بود
آمپول چی زدی منم این ماه باید بزنم ولی دکتر نگفت چی
آره بابا
تا تخمک آزاد بشه
تا از بین بره
ایشالا که گرفته
انشالا میگیره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.