کسی ۳۵ هفته زایمان داشته

۵ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش اگه وزن بچت بالای 2500باشه به دنیا هم بیاد دستگاه نمیره خیالت راحت منم احتمال زایمان زودرس داشتم من برعکس تو اب دور بچم خیلی زیاده خیلی اذیت میشم ولی وقتی رفتم سنو وزن بچمو دید دکتر گفت نترس دیگه زایمانم کنی بچه سالم آمپول ریه هم نزدم من

طبیعی زایمان کردید

بچه اتون دستگاه نرفت چندکیلو بود

من‌۳۶ هفته ۳ روزه زایمان کردم

من. .

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی