اصلا استرس نداشته باش اگه وزن بچت بالای 2500باشه به دنیا هم بیاد دستگاه نمیره خیالت راحت منم احتمال زایمان زودرس داشتم من برعکس تو اب دور بچم خیلی زیاده خیلی اذیت میشم ولی وقتی رفتم سنو وزن بچمو دید دکتر گفت نترس دیگه زایمانم کنی بچه سالم آمپول ریه هم نزدم من
طبیعی زایمان کردید
بچه اتون دستگاه نرفت چندکیلو بود
من۳۶ هفته ۳ روزه زایمان کردم
من. .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.