من کمکی آب قند میدادم😂 همون سه روز ک به شیر بیام
مبارک باشه عزیزم .کدوم بیمارستان رفتی ؟طبیعی یا سزارین ؟منم اراکم .بخدا دیوانه شدم بس که فکر و خیال کردم
چیزای شیر افزا بخور..
ولی خوب کمکیم بهش بده
لیدی میل بخور شیر افزا هست
منم دیشب زایمان کردم اصلا شیر نداشتم مایعات زیاد بخور ابمیوه چای با خرما بخور زیاد بخور غذا من دلم یکم ور میداره ولی میتونی بخور بعدشم بچه سه چهار قطره هم بگیره بخوره سیر میشه آروغشو یادت نره فقط بخور خودت باز سه روز از زایمان طول میکشه ک به شیر بیوفتی اینا عادیه
مبارکههه خدا حفظش کنه
شیر تا سه روز طول میکشه تا زیاد شه
میتونی کنارش شیرخشک هم کمکی بدی
قرص شیر افزا بخور فعلا شیر خشک براش بگیر در روز دو وعده بده تا شیر بیاد روز سوم شیر میاد
جداگانه کمکی شیر خشک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.