۱۳ پاسخ

اره آفته آب نمک قرقره کنه میره

ما اینجوری میشیم یکم رب انار می‌زنیم سری خوب میشه اما فکر نکنم بچه بتونه تحمل کنه
همون آب نمک قرقره کنه

افت هست،بهش خنکی بده ژل مخصوص داره بگیر بزن روش یا عسل بزن روش

افته خیلی هم درد داره الهی بگردم

رب انار بده بخوره

رب آلوچه و رب انار خیلی خوبه

بهش بستنی یخی بده میک بزنه چون چیز دیگه ای بزنی خیلی میسوزه براش نمیتونه تحمل کنه ماست بده چیزای گرمی بهش نده

از داروخونه نیستاتین بگیر براش،،یکی از دوستان گفته بودن ژل آ
افتین ولی دکتر ب من گفت واسه بچه ها خطر ناکه میسوزونه

خیلی دردناکه متاسفانه. همه راه هایی که بچه ها گفتن هم هست ولی اونا هم میسوزونه خیلی

ریشه شیرین بیان دارن داروعه داروخونه ولی فک نکنم برا بچها باشه

افته برو داروخونه فکرکنم نیستاتین میده

من اینجور بودم میسوخت ژل افتین از داروخونه بگیر. با گوش پاک کن این برداشته میشه. ولی به داروخونه بگو. ببین

دهن من چند وقت قبل اینجور شده بود آرد برنج ریختم چند بار ،خوب شد

سوال های مرتبط