سلام خانما اولین سنوگرافی بارداری باید کی برم؟

۵ پاسخ

۶ هفته و ۵ روز قلب تشکیل شده بود . شما ۷ هفته برو. هرچی دیر تر استرس کم تر😄

نه هفته برو زودتر ممکنه هنوز تشکیل نشده باشه هم الکی استرس میگیری هم اینکه باز مجدد میگن بیا سونوگرافی

بهتره 8 هفته بری . . منم دو هفته پیش رفتم زیر نظر پزشک گفت پایان 8 هفته برم سونو

دکتر به من گفت ۲۸ برو

دکتر ب من گفت ۶ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق من مامان عشق من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سنجدکوچولو مامان سنجدکوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه من🥹🫂 مامان معجزه من🥹🫂 ۶ ماهگی
مامان نخودچه👀 مامان نخودچه👀 هفته چهاردهم بارداری