۶ هفته و ۵ روز قلب تشکیل شده بود . شما ۷ هفته برو. هرچی دیر تر استرس کم تر😄
نه هفته برو زودتر ممکنه هنوز تشکیل نشده باشه هم الکی استرس میگیری هم اینکه باز مجدد میگن بیا سونوگرافی
بهتره 8 هفته بری . . منم دو هفته پیش رفتم زیر نظر پزشک گفت پایان 8 هفته برم سونو
دکتر به من گفت ۲۸ برو
دکتر ب من گفت ۶ هفته بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.