برا همه یکی نیس، برا من از ۷ ماهگی آغوز میومد، الان سه روزه تازه یواش یواش داره تبدیل میشه به شیر البته رقیقه
نه من تا روز زایمان نوک سینه م خشک خشک بود . فقط بزرگ شده بودن سینه هام .
همون لحظه که زایمان کردم بچه رو گذاشتن رو سینم شیر اومد خیلی هم زیاد .
تا الان م فقط سینه م بزرگه وگرنه چیزی نمیاد .
نه برای همه نیست من سر هر دوتا قبلی همش روز زایمان شیرم میاومد اونم خیلیکمبه زور
برای همه مثل هم نیست من نی نی اولم اومد یکی دوبار این نی نی نه هیچی نیومده
من اصلا ترشح شیر ندارم 36هفتم باید 38هفته سزارین بشم بخاطر دیابت بارداری
من همچنان ترشح نداشتم
برا من روز زایمان اومد
من همین الان میاد اذیتم حالم بهم میخوره ازش 😢
من هفته ی سی دو بودم که سینه ی سمت چپم شیرش میچکید
برای همه نه بعضیا ۳ روز بعد از زایمان میاد بعضیا هم روز زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.