۴ پاسخ

من تاالعان هیچی ندیدم 😄

من الان یکم دست میزنم یه قطره‌میاد.ولی جوری نیست ک لباسم‌خیس بشه

من تا از اتاق امدم فقط شیر امد قبلش نداشتم

من تا لحظه زایمان ترشح نداشتم از سینه ولی بعد زایمان توی بخش شیر داشتم که بچم خورد

سوال های مرتبط