۸ پاسخ

هنوز هیچ کدوم جمع نکردم🤣🤣

منم نه برای خودم و نه برای نی نی خوشگلم جمع نکردم فعلا

۳۷بنظرم

از همین الان عزیزم

منی ک هنوز جمع نکردم😹 ولی هفته دیگه قبل دکتر رفتن جمع میکنم ک آماده باشه دیگه

من یه هفته پیش ساک نینی رو جم کردم ساک خودمو دیروز جمع کردم

من ازبچه جمع کردم از خودم مونده هنوز فقط لوازم آرایش گذاشتم دیگه هیچی بر نداشتم

منم جمع نکردم تنبلم

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری