من همینکه وارد ۶ شدم شروع شد
منکه اولین ویارم اش بود هنوزم ویار نکردم تهوع هم ندارم خدا بخیر کنه🤔😂
من هشت هفته دقیق شروع شد ولی وای که چقدر بده 😭😭
هفت هفته برا من شروع شد
معمولا از بعد ۶ شروع میشه ویار من حالت تهوع وبی اشتهایی... بود ماه های اخر هوس خوردنی میکردم🤷🏻♀️
دقیقا روز اول ۷ هفته برای من شروع شد 🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.