ویار از پنج هفته میاد؟

۶ پاسخ

من همینکه وارد ۶ شدم شروع شد

منکه اولین ویارم اش بود هنوزم ویار نکردم تهوع هم ندارم خدا بخیر کنه🤔😂

من هشت هفته دقیق شروع شد ولی وای که چقدر بده 😭😭

هفت هفته برا من شروع شد

معمولا از بعد ۶ شروع میشه ویار من حالت تهوع وبی اشتهایی... بود ماه های اخر هوس خوردنی میکردم🤷🏻‍♀️

دقیقا روز اول ۷ هفته برای من شروع شد 🤕

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری