از چند هفته ویار داشتین؟!

۱۰ پاسخ

من تا الان هیچی نداشتم و ندارم 😂

از همون اول شدیدددددددددد ترین ویار و داشتم الان خیلی بهتر شدم فقط یککم بیحال میشم حوصله ندارم ولی خوب شدم

من یک هفتس ماست سون و انجیر خشک دوس دارم و کلی خوردم

ویار خیلی بده

از 9 هفته تا 13 هفته

از ویار فهمیدم باردارم خیلی حالم بده😩😩😩

من ۶ هفتمه فقط شیرینی و پیتزا دلم میخواد در حدی که نمیتونم کنترل کنم خودمو
خیلی اذیت میشم

همون اول رفته رفته بیشترم میشه

6😐😬

ازهمون اول

سوال های مرتبط

مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته دهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان هانا و هاکان مامان هانا و هاکان هفته بیستم بارداری