من تا الان هیچی نداشتم و ندارم 😂
از همون اول شدیدددددددددد ترین ویار و داشتم الان خیلی بهتر شدم فقط یککم بیحال میشم حوصله ندارم ولی خوب شدم
من یک هفتس ماست سون و انجیر خشک دوس دارم و کلی خوردم
ویار خیلی بده
از 9 هفته تا 13 هفته
از ویار فهمیدم باردارم خیلی حالم بده😩😩😩
من ۶ هفتمه فقط شیرینی و پیتزا دلم میخواد در حدی که نمیتونم کنترل کنم خودمو
خیلی اذیت میشم
همون اول رفته رفته بیشترم میشه
6😐😬
ازهمون اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.