سلام برنج شوید توهفته‌من خوبه؟

۷ پاسخ

کلا شوید خیلی نباید استفاده شه ولی کم درحدی ک تو غذا باشه هرازگاهی عیب نداره

شوید مگ چی میشه..
خو تو کوکو سبزیم شوید داره

من عاشق شوید پلوم و با مرغ زیاد میپزم

من همیشه خوردم مشکلی هم نبود چرا انقدر رو غذا ها حساسین

اره من خیلی خوردم

هووووووف شروع شد😂🤦🏻‍♀️

شوید پلو نه عزیزم
شیوید کم بریز

خوب عزیزم برنج شویدمشکلش چیه بخور

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد