کلا شوید خیلی نباید استفاده شه ولی کم درحدی ک تو غذا باشه هرازگاهی عیب نداره
شوید مگ چی میشه..
خو تو کوکو سبزیم شوید داره
من عاشق شوید پلوم و با مرغ زیاد میپزم
من همیشه خوردم مشکلی هم نبود چرا انقدر رو غذا ها حساسین
اره من خیلی خوردم
هووووووف شروع شد😂🤦🏻♀️
شوید پلو نه عزیزم
شیوید کم بریز
خوب عزیزم برنج شویدمشکلش چیه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.