خانمها من غذا میخورم شکمم درد میگیره کیا اینجورین

۶ پاسخ

مقدار کم بخور تو دو سه وعده بخور

مشکل گوارشی داری

من😂😂😂😂😂😂

منم اینجوریم بعد غذا انگار کتک خوردم بسکه خسته میشم و شکم درد میشم،کمم میخورما ولی باز همینه 😂

مننننن

حتما زیاد میخوری

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی