شماام بعد امپول ریه استخون درد داشتید؟؟

۶ پاسخ

نه فقط گر میگرفتم تب داشتم خیلی مضخرف بود

من باید فردا و پس فردا بزنم . بعدش مراقب خاصی داره؟ یا علایمی داره طبیعی باشه ندرسیم؟؟ اینترنت هام قطعه نمیشه سرچ کرد

آمپول ریه واسه چی همه باید بزنن

نه من هر هفته میزنم نداشتم تا حالا

سلام عزیزم خوبی؟ کجایی؟ شما امپول ریه زدی بالأخره؟ کزاز چطور؟

شما آمپول ریه رو چند هفته زدین؟

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری