۶ پاسخ

بمن گف بعد ۳۲ هفته شاید لازم شد بزنی
شما تو ۲۷ هقته زدین؟

استامينوفن ساده میشه، منم سرما خوردم 3 روز هر 8 ساعت خوردم، با اجازه ی دکتر، ولی میخک دم کنی تو دهنت چرخونی تف کنی، بعد دهنتو آب بکشی اصلا قورت ندی آروم تر میشی بعد دو روز،بنظرم امتحان کن

نه من فقط قندم رفت بالا بعدش اومد پایین تازه التهاب گوش داشتم که اوکی شد

عزیزم باید ب دکترت بگی

من که بدنم دماش رفته بود بالا و بی حال شده بودم مخصوصا وقتی دوز دوم رو تزریق کردم

عه آره منم دندون درد گرفتم ولی دقت نکرده بودم بعد آمپول ریه بوده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ودوم بارداری