بچه ها یه سوال من نی نیم ضربه میزنه درد میگیره شکمم شماهم اینجوری هستین؟

۳ پاسخ

من یه جوری ضربه می‌زنه مخصوصا چیزای شیرین میخورم میگم آی

هفته های شما ن ولی الان اره اینجوریم

اره عزیزم منم اونطوریم

سوال های مرتبط