۶ پاسخ

ماه ششم که تموم شد و وارد ماه هفت شد میتونه گیگوز ۲ بخوره.

از شروع شش ماهگی باید بدی

از پنج روز دیگه

من سر پسرم از شروع ۶ ماهگی شیرخشکش رو شماره ۲ میگرفتم

پایان شش ماه

واکسن شیش رو زد

سوال های مرتبط