سلام تو هفته سیو شش مایع آمنیوتیک چقد باید باشه تو سونو برا من 9 است خطر داره؟
سلام عزیزم میشه بهم درخواست بدی
به سلامتی انشالله صحیح و سالم بغلش میگیری🤲🏻
مامان آیکان تاپیک گذاشتی یه گروه تو روبیکا بزنیم
یه گروه تو روبیکا هست برای مامانای گهواره ای خواستی بهم بگو آیدی گروه رو برات بفرستم
عزیزم بسلامتی انشاالله
فقط اسم دکترت تو ارومیه کیه؟منم شاید اونجا رفتم
ایجوونم انشلا بسلامتی بغل بگیریش عزیزم🥰🧿
اخی عزیزم سزارین میکنی یا طبیعی و اینکه میری خمینی بیمارستانش
به سلامتی جانم 🥺♥️
پستونکش مثل قبلی پسر منه
ماشینش هم عین ماشین پسر منه 😂
ای جونم انشالله بسلامتی😍🥹
اوخی عزیزممم🥹❤️
سلام من هفته بیستو پنج هستم مصرف قرص سیتریزین برای اب ریزش بینی و عطسه میتونم بخورم
ای جونم انشالله که بسلامتی بغل بگیریش چندم زده زایمانت رو؟
ای جانم بسلامتی عزیزم
انشاالله که به سلامتی به دنیا بیاد گلم
ای ننه قبونش بشمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.