۸ پاسخ

دخترم رفلاکسیه ن نمیدم

آره عزیزم روزانه ۲ سی سی ونیم

بله منم خارجی میخرم

اره من میدم

من میدادم خوب بود سرلپش قرمز میشددیگه ندادم

خارجی خوبه من ایرانی گرفتم اصلا به دردنمیخوره

اره میدم

منم تازه گرفتم نمیدونم خوبه یا ن

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری