۲ پاسخ

آره میشه دادمشکلی نداره.

من‌ تا دو هفته پیش هرروز۲ سی سی صبح وشب میدادم اماالان‌که بهتر شده ومشکلی نداره هرروز نمیدم بهش فقط وقتایی که حس کنم بی قرار بهش میدم چندروزی یکبار

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته دهم بارداری