عالیه
خوبه گلم نگران نباس
برای قندت زیر نظر متخصص غدد هستی؟
چون قند ناشتا 110 حتما باید انسولین بزنی
وزن نی نی هم بخاطر قندته که یکم بالاس
من 28هفته 1100بودم
تو هفته ۱۶
۱۵۰ گرم بود
بچه شما تو هفته ۱۶ چند بود
البته ۲۸۱
من تو انومالی ۲۸۰بود خوبه؟
خیلی زیاده ، صدک ۹۷ ۹۹ میشه، قندت بالا نیس؟
نه ماشالله خیلی خوبه
خوبه عزیزم بو به دلت راه نده بستگی به رژیم غذایت و ژن داره
خیلی زیاده😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.