۱۱ پاسخ

عالیه

خوبه گلم نگران نباس

تصویر

برای قندت زیر نظر متخصص غدد هستی؟
چون قند ناشتا 110 حتما باید انسولین بزنی
وزن نی نی هم بخاطر قندته که یکم بالاس

من 28هفته 1100بودم

تو هفته ۱۶
۱۵۰ گرم بود
بچه شما تو هفته ۱۶ چند بود

البته ۲۸۱

من تو انومالی ۲۸۰بود خوبه؟

خیلی زیاده ، صدک ۹۷ ۹۹ میشه، قندت بالا نیس؟

نه ماشالله خیلی خوبه

خوبه عزیزم بو به دلت راه نده بستگی به رژیم غذایت و ژن داره

خیلی زیاده😑

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Alma😋 مامان Alma😋 هفته بیست‌وهفتم بارداری