۸ پاسخ

خوبه من ۱۲۰۰ بود گفت کمه

من ۳۰هفته ۱.۷۳۰بود

حلیم بخور تخم مرغ حبوبات پخته شده بروکلی کباب آجیل لیدی میل هم بخور

خوبه دیگ الان خوده گهواره رنج نرمال تو این هفته رو زده۱۳۰۰

من 32هفته 1600بود😑

من ۲۹هفته ۱۱۵۰بودگفت‌کمه🤦🏼‍♀️تغذیمم عالیه منتهافایده نداشت

خوبه برامن 2کیلو بود30هفته
حلیم بادوم رولت اگه قند نداری خیلی خوبه

امروز شاید رفتم پودر لیدی میل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان دختروپسری و🤰🏼 مامان دختروپسری و🤰🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان سام و سپهر مامان سام و سپهر روزهای ابتدایی تولد