من فقط با توت فرنگی کنار اومدم بنظرم طعم توت فرنگیش از همه قابل تحمل تره
بستنی
دلستر
مغزیجات زیاد بخور
من کاکائویی گرفتم طعمش خوبه قابل تحمله
والا کاکائوش از همه بهتره وانیلیش یکم غلیظ و حال بهم زنه
موزی طعم شیرموز میده کاکائو هم طعم شیرکاکائو هر کدوم ک الان میلت میکشه بخوری اونو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.