۷ پاسخ

عزیزم منم دقیقا توی۳۰هفته کامل ک وارد۳۱شدم
رفتم سونو وزن۱۶۰۰بود‌صدک۱۵دکتر گفت کمه
اما تغذیمم خوبه
فست میل داد و لیدی میل
جای نگرانی نداره
بچه سالم باشه ریز و درشتش خیلی فرقی نداره ❤️

وزنش که خوب بوده عزیزم نگران نباش گلم

دقیقا منم همینطور شدم وزن بچم ۱۴۵۰ بود سه روز پیش ک سونو کرد برای منم لیدی میل داد ولی من گفتم تغذیمو بهتر کنم

دکتر کیه عزیزم؟؟

بعضی دکترا بچه تپل مپل دوس دارن نگران نباش وزن بچت خوب بوده

واسه من ۱۴۶۲ بود دکترم گفت خوبه

اره چرا ک ن

سوال های مرتبط