من دقیقا دوهفته دیگه سونو کالرداپلر دارم دکتر بهم پودر لیدی میل داده چون هفته پیش وزنش کم بود 😥
یکی بود گفت تو دو هفته دوتا قوطی خورده تغذیه اش هم خوب کرده بچه وزن گرفته
من خوردم تو یه هفته 300 گرم وزن گرفت
البته در کنارش کباب ، حبوبات مخصوصا نخود ، مغزیجات گردو بادوم ، بادوم هندی و اینا بخور ، بستنی ، فرنی ، لبنیات ، سینه مرغ اینا رو هم استفاده کن
تو این دوهفته خوراکتو خوب کن
کباب
فرنی
بستنی
عدسی
ابگوشت
اینارو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.