۴ پاسخ

من دقیقا دوهفته دیگه سونو کالرداپلر دارم دکتر بهم پودر لیدی میل داده چون هفته پیش وزنش کم بود 😥

یکی بود گفت تو دو هفته دوتا قوطی خورده تغذیه اش هم خوب کرده بچه وزن گرفته

من خوردم تو یه هفته 300 گرم وزن گرفت
البته در کنارش کباب ، حبوبات مخصوصا نخود ، مغزیجات گردو بادوم ، بادوم هندی و اینا بخور ، بستنی ، فرنی ، لبنیات ، سینه مرغ اینا رو هم استفاده کن

تو این دوهفته خوراکتو خوب کن
کباب
فرنی
بستنی
عدسی
ابگوشت
اینارو بخور

سوال های مرتبط