چی نوشته خانما چند سیسی؟

تصویر
۷ پاسخ

هر ۸ ساعت ۴ سی سی....زیاد نیست نترس بده بخوره

هر 8 ساعت 4 سی‌سی .سگ دنبالش کرده بوده انقدر بدخط نوشته😏

من به دخترم ۳ سیس میدم هر شب

احتمالا نوشته هرهشت ساعت چهارسیسی خاک بر ... معلوم نی چشونه انقد بد مینویسن

هر ح ساعت ۴ سی سی.
زیر ۴ خط کشیده

هر هشت ساعت هفت سی سی🤔🤔

فکر کنم هر هشت ساعت ۴ سیسی
زیاد نیس🤔

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 🩵💙 مامان دوقلوها 🩵💙 ۳ سالگی