هر ۸ ساعت ۴ سی سی....زیاد نیست نترس بده بخوره
هر 8 ساعت 4 سیسی .سگ دنبالش کرده بوده انقدر بدخط نوشته😏
من به دخترم ۳ سیس میدم هر شب
احتمالا نوشته هرهشت ساعت چهارسیسی خاک بر ... معلوم نی چشونه انقد بد مینویسن
هر ح ساعت ۴ سی سی.
زیر ۴ خط کشیده
هر هشت ساعت هفت سی سی🤔🤔
فکر کنم هر هشت ساعت ۴ سیسی
زیاد نیس🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.