براچی زایمان زودرس کنی عزیزم؟
من امروز ۳۵ هفته ام تموم شد
و بخاطر استرس لکه بینی داشتم یک بار ولی انقباضام زایمانی نشد
بخاطر همین دکتر بم شیاف داد و گفته احتمال زایمان زودرس هست.الان استراحت مطلق شدم
مراقب خودت باش بذار ۳۶ رو بگذرونی درسته آمپول زدی ولی بهتره ک بچت رسیده تر بشه❤️
اگ احتمال زایمان زودرس داشته باشی آمپول ریه میزنن دیگ دستگاهم نمیره
بستگی به شرایط نی نی داره دیگه
ایشالا ک بموقع زایمان میکنی
چرا دلیل زایمانت چیه
چی میشه که امپول ریه میزنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.