۶ پاسخ

براچی زایمان زودرس کنی عزیزم؟

من امروز ۳۵ هفته ام تموم شد
و بخاطر استرس لکه بینی داشتم یک بار ولی انقباضام زایمانی نشد
بخاطر همین دکتر بم شیاف داد و گفته احتمال زایمان زودرس هست.الان استراحت مطلق شدم
مراقب خودت باش بذار ۳۶ رو بگذرونی درسته آمپول زدی ولی بهتره ک بچت رسیده تر بشه❤️

اگ احتمال زایمان زودرس داشته باشی آمپول ریه میزنن دیگ دستگاهم نمیره

بستگی به شرایط نی نی داره دیگه
ایشالا ک بموقع زایمان میکنی

چرا دلیل زایمانت چیه

چی میشه که امپول ریه میزنن؟

سوال های مرتبط