من سوپ میپزم براش مرغ و هویچ رو میذارم یکم بپزه بعد برنج رو میشورم میریزم توش یکمم روغن زیتون میزنم بعد که پختن میکس میکنم
بادومو بریز توی آب جوش پوستو بکن بریز توی میکسر با یک لیوان اب میکس کن از صافی رد کن میشه شیر بادوم . بعد داخلش ارد برنج بریز و یدونه سیب هم پوست بکن تکه کن بنداز داخلش بپزه بعد سیب که پخت درش بیار پوره کن و بهش اضافه کن بشدت خوشمزه و مقویه داخلش یکم کره هم بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.