۲ پاسخ

من سوپ میپزم براش مرغ و هویچ رو میذارم یکم بپزه بعد برنج رو میشورم میریزم توش یکمم روغن زیتون میزنم بعد که پختن میکس میکنم

بادومو بریز توی آب جوش پوستو بکن بریز توی میکسر با یک لیوان اب میکس کن از صافی رد کن میشه شیر بادوم . بعد داخلش ارد برنج بریز و یدونه سیب هم پوست بکن تکه کن بنداز داخلش بپزه بعد سیب که پخت درش بیار پوره کن و بهش اضافه کن بشدت خوشمزه و مقویه داخلش یکم کره هم بریز

سوال های مرتبط

مامان آینده❤️ مامان آینده❤️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی