۵ پاسخ

روش چی نوشته؟ عکسشو بذار ببینم

با گوش پاک کن آروم بزن روش

یک سیسی میگن باید بدی بهش بعدش تا یرب نیم ساعت چیزی نخوره چون برای برفک های دهانیشه
منکه خسته شدم هی خوب میشه بعد یه مدت دوباره میگیره
نمیدونم خسته ش
دم چیکار کنم یا وسایل میزاره دهنش
یا دسشو سرنگ و قطره چکوناشوم همیشه با اب جوش میشورم دکتر که میگفت قاشقشم باید با اب جوش بشوری هوفففف

دیفن هیدرامین بزن به پنبه تند تند بزن به زبونش خوب میشه

باید بزنی رو آفتا

سوال های مرتبط

مامان دایان کوچولو مامان دایان کوچولو ۲ سالگی
مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی
مامان هانیس وتو دلی مامان هانیس وتو دلی هفته هفدهم بارداری