۵ پاسخ

سلام عزیزم‌تو رویبیکا‌ گروه داریم برای خانم های بومهن میاین؟؟

کدوم بیمارستان زایمان کردی؟

من از ۳۲ هفته ۱فینگر بودم و استراحت بودم تا ۳۶هفته
از ۳۶هفته ورزش و پیاده روی و رابطه داشتم تا ۳۷هفته و ۵روز ک ترشح خونی داشتم بیمارستان رفتم معاینم کرد۳فینگر بودم

دهانه هر کسییی فرق داره گلم مال یکی زودتر باز میشه مال یکی دیر تر

۳۷ ۳۸

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی