سلام عزیزمتو رویبیکا گروه داریم برای خانم های بومهن میاین؟؟
کدوم بیمارستان زایمان کردی؟
من از ۳۲ هفته ۱فینگر بودم و استراحت بودم تا ۳۶هفته
از ۳۶هفته ورزش و پیاده روی و رابطه داشتم تا ۳۷هفته و ۵روز ک ترشح خونی داشتم بیمارستان رفتم معاینم کرد۳فینگر بودم
دهانه هر کسییی فرق داره گلم مال یکی زودتر باز میشه مال یکی دیر تر
۳۷ ۳۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.