من همون اوایل استفاده کردم تا ده هفته و... بعدش تا جایی ک میتونسم درد و تحمل میکردم
چون میگفتن زیادی خوب نیس
الآنم خیلی وقته نزدم دیک
منم از اول روزی دوتا
دوستم هفته ۲۰با سرویکس ۳۲ سرکلاژ شد.
مشهد بودی من بهت میدادم ۳،۴تا بسته پلمپ دارم لازمم نمیشه
سرویکست چنده
منم گشتم کلا نیست کمبود داره
من خداروشکر تا دوهفته اول عید دارم الان شهرما اکتوژست گیرنمیاد
چرا تاالان استفاده میکنی
دکتر بهت نگفت تا چند هفته میتونی از شیاف استفاده کنی
نه عزيزم مهم اينه دوز اصليش رو دريافت كني
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.