چه شیر خشکی استفاده می‌کنید؟که خوب باشه؟

۵ پاسخ

آپتامیل پرونوترا میدم

گیگوز من میدم خوبه

من به دخترم نان میدم

چی بسازه همه شیرا خوبن

هر بچه ای فرق داره خیلی مدل شیرخشک داریم.. مثلا من‌وسرم ابتامیل نخورد اما ببلاک‌رو‌دوس‌داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی