منم همین حس رو دارم ولی هنوز دکتر نرفتم فقط تست م مثبت شده
من هفته ۵ و ۶ داشتم ، الان ندارم ، دکتر گفت اگه درد زیاد و لک نداری نگرانش نباش بخاطر کش اومدن رحمه
سلام طبیعیه تا اهر بارداری ابن حس هست حتی گاهی انقباض هم داری که بهش میگن براکستون هیکس چیز مهمی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.