سلام دلدرد مثل پریودی عادیه تو این هفته و اینکه تا کی هست

۳ پاسخ

منم همین حس رو دارم ولی هنوز دکتر نرفتم فقط تست م مثبت شده

من هفته ۵ و ۶ داشتم ، الان ندارم ، دکتر گفت اگه درد زیاد و لک نداری نگرانش نباش بخاطر کش اومدن رحمه

سلام طبیعیه تا اهر بارداری ابن حس هست حتی گاهی انقباض هم داری که بهش میگن براکستون هیکس چیز مهمی نیست

سوال های مرتبط

مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی