سلام تو هفته ۸ بارداریم دلدرد دارم مثل درد پریودی ایا طبیعی؟

۳ پاسخ

اره منم داشتم دکتر گف طبیعیع. به دکتر بگو بهت قرص میده ک دردش اذیت نکنه. اسمشو بهت نمیگم چون ممکنه برای همه نباشه. بهش بگو صلاح ببینه مینویسه

طبیعیه من انقد خودمم میترسوندم الان فک میکنم میگم کاش ب بیخیالی میگذروندم

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته دوازدهم بارداری
مامان عظمت الهی مامان عظمت الهی هفته بیست‌وهفتم بارداری