سلام من هفته 5 بارداریم آیا درد شکمی و زیر دل طبیعی هست؟

۵ پاسخ

عزیزم سلام خوبی شبتون بخیر
دکتر باتوجه به سقط قبلیت برات اسپرین 80تجویز نکرد؟؟
و فولیک اسید 5

اگر با خونریزی نباشه طبیعیه عزیزم.وقتایی که میگیره یکم دراز بکش بهتر میشی یا دوش آب گرم درد رو کمتر میکنه

سلام آره عزیزم بخاطر اینکه رحم برای جنین داره جا باز می‌کنه

تازه دردات مونده هنوز اول راهی

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهرادوفسقل👼 مامان مهرادوفسقل👼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری