سلام مامانا سرما خوردم خیلی سرفه میکنم چیکار کنم

۵ پاسخ

شربت دیفن بخور دمنوش سیب و عناب هم خیلی خوبه

هویج سیب پرتغال آبشو بگیر باهم مخلط گن عا خور

یه سیب باپوست رو بخاری یاشعله پخش کن بپز بخور آب رو آتیش

دکتر حتمابرو سرفه بده

اب گرم و عسل بخور و ابلیمو

سوال های مرتبط