۶ پاسخ

جوش عسل زیاد بخور.
سیب و آب سیب زیاد بخور.
به بپز و هم آبش رو بخور هم خودش رو.
اگر انار پیدا کردی سه روز روزی یدونه بذار روی شعله پخش کن روی حرارت کم بپزه و پوستش سیاه میشه. بعد باز کن از وسط و تمام محتویات داخلش رو بخور طعمش خوب نیست ولی اثرش عالیه. یعنی به روز سوم نرسیده خوب میشی

بابونه دم کن بخورخوب میشی من صرفه ام زیادبود

سلام منم مثل شما بودم، کنار سرفه و گلو درد گوش دردم داشتم. راهکاری که بهم خیلی کمک کرد این بود که پیازو خلالی کردم یا حتی میتونی چهار قاچ کنی، با مقدار کمی مثلا یک لیوان فرانسوی آب گذاشتم حدود یک ربع بیست دقیقه جوشید، روزی دو الی سه بار هر دفعه یک نصفع لیوان از آبش میخوردم. در عرض سه روز خوب شدم.
لازمم نیست هر دفعه یه پیازو بجوشونی، آبشو که خوردی تموم شد مجدد یکم دیگ آب بریز بذار بجوشه.

منم سرماخوردم رفتم دکتر بهم انتی بیوتیک و دیفن هیدرامین داد الان خیلی بهترم،مرتب دمنوش به و جوشونده عناب خوردم مرتب اب سیب و لیموشیرین خوردم حریره نشاسته خوردم شیر گرم با عسل خوردم ،باید مایعات زیاد بخوری تا ویروس از بدنت خارج بشه بخور گرم برات خوبه ،ان شالله زود خوب میشی عزیزم

خب برو دکتر
بع شم الان که خطرش مثل اولاش نیست

نگران چی عزیزم نگران نباش دیگه اخرای بارداریته چیزی نمیشه اوایلش دوست من ده بار سرما خورد هیچیش نشد

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۸ ماهگی