برا اندازه گرفتن تب بچه دمای کجاشو باید بگیریم؟

۴ پاسخ

من جیوه ای دارم و زیر بغل

تفنگی رو باید بگیری جلو پیشونیش

دماسنج جیوه‌ای خیلی دقیقه اگه بذاری زبر بغلش

دماسنج رو بزار زیر بغلش

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی