نهایت دو ساعت دیگ من چند جا خوندم البته دخترم کوچیکتر ک بود یکساعت کلا ولی بعد از یکسال دیگ نهایت دوساعت
من اپتامیل میدم و ۲ ساعت فیکس استفاده میکنم میشه خیلی تحقیق کردم راجبش
مارک فرق دارن
اپتامیل قشنگ ۲ ساعت
۷.۸ ماهه همینجور ب پسرم میدم چون گاهی نمیخوره ۲ ساعت بعد میخوره مثلا
من ک حتی اگ بیست دیقه هم بمونه دیگه نمیدم و میریزم دور
اگر به شیشه دهن زده یک ساعت بیشتر نشه اگر نه تا دو ساعت هم میتونه در دمای محیط باشه
۱ساعت و نیم قانونشه ولی شب تا صبح بیشترم میمونه میخوره مشکلی پیش نیومده
هروقت سرد بشه نمیخوره اونو دیگ مهم نیست یک ساعت باشه یا نیم ساعت 🤦♀️
من که هر دفعه تازه درست میکنم
سرد میشه بعد چند دقیقه 🤔
من ببلاک میدم. دو ساعت شده. همونو دادم گاهی بیشترم شده هیچی نمیشه
یک ساعت تازه کمتر من همون چهل دقیقه رو در نظر میگیرم
میترسم میگم از ی ساعت بیشتر نشه بخوره و...
یک ساعت
یک ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.