۱۱ پاسخ

نهایت دو ساعت دیگ من چند جا خوندم البته دخترم کوچیکتر ک بود یکساعت کلا ولی بعد از یکسال دیگ نهایت دوساعت

من اپتامیل میدم و ۲ ساعت فیکس استفاده میکنم میشه خیلی تحقیق کردم راجبش
مارک فرق دارن
اپتامیل قشنگ ۲ ساعت
۷.۸ ماهه همینجور ب پسرم میدم چون گاهی نمیخوره ۲ ساعت بعد میخوره مثلا

من ک حتی اگ بیست دیقه هم بمونه دیگه نمیدم و میریزم دور

اگر به شیشه دهن زده یک ساعت بیشتر نشه اگر نه تا دو ساعت هم میتونه در دمای محیط باشه

۱ساعت و نیم قانونشه ولی شب تا صبح بیشترم میمونه میخوره مشکلی پیش نیومده

هروقت سرد بشه نمیخوره اونو دیگ مهم نیست یک ساعت باشه یا نیم ساعت 🤦‍♀️

من که هر دفعه تازه درست میکنم
سرد میشه بعد چند دقیقه 🤔

من ببلاک میدم. دو ساعت شده. همونو دادم گاهی بیشترم شده هیچی نمیشه

یک ساعت تازه کمتر من همون چهل دقیقه رو در نظر میگیرم
میترسم میگم از ی ساعت بیشتر نشه بخوره و...

یک ساعت

یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری