۱۲ پاسخ

من بچم ۳۱۰۰بود یک گرفتم صفر بدردت نمیخوره

سایز صفر اصلا به کارت نمیاد ۱ بگیر

اگه وزن بچه ت خوبه صفر نخر یک بخر اگه ریزه صفر بگیر

من برادختزاولم یک یسته سایز صفر استفاده کزدم بعدش یک
الانم یدونه سایز صفر گرفتم

من دخترم الان سه کیلو شده صفر می‌بندم

میگن که یک هفته اول صفر لازم میشه بازم بستگی به وزن بچتون داره

من یک گرفتم

من یک گرفتم چون بچم دو و نیم و رد کرده بود

من بچم ریز بود2550به دنیا اومد تا الان صفر میبندم تازه یک گرفتم

بستگی ب وزن بچه داره من ک صفر خریدم و دارم استفاده میکنم

من ۰ خریدم
۱ هم خریدم

من هم صفر هم یک توی ساکش گذاشتم چون معلوم نیس بچه چجوری باشه و کدوم اندازه‌ش بشه

سوال های مرتبط