شربت اسهال برای بچه دوساله

۴ پاسخ

شربت زینک سولفات
پودر کیدی لاکت

اگه خیلی حاد باشه و بعد چندروز قطع نشه و بچه بیحال باشه اشک و ادرار نداشته باشه باید ببرید دکتر اونوقت هم سرم درمانی میکنه هم انتی بیوتیک میده

شربتی نداره فقط اب بدنشو تامین کن،او ار اس بده،پودر کیدی لاکت زینک بده،موز و کته ماست

چوب شور بده بهش جوابه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی