سلام برای اسهال بچه دوساله چی خوبه بدیم ؟

۶ پاسخ

ماست ،چای خشک، نعنا خشک، نمک قاطی کن بهش بده آب رو اتیشه😘

کته شوید با ماست
موز
نون سوخاری

پودر پدی لاکت تو ماست قاطی کن بهش بده من همیشه همین کارو میکنم دکتر هم بری همین پودر میده

کپسول یوموگی بده بهش آب رواتیش یه دونه بازکن بریز رو ماست یک قاشق

خرمالو

کته ماست

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی